logo

Regulamin serwisu GameFlip.pl

1. Informacje ogólne

1.1. Właścicielem serwisu GameFlip.pl jest osoba fizyczna.

1.2. Strona sprzedaje produkt cyfrowy – e-book w formacie PDF dotyczący sprzedaży kont z grami.

1.3. Zakup produktu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Charakter produktu

2.1. Produkt oferowany na stronie to e-book w formie cyfrowej.

2.2. Nie jest to kurs ani szkolenie indywidualne.

2.3. Po zakupie użytkownik otrzymuje dostęp do pobrania e-booka w wersji elektronicznej.

3. Płatność i dostawa

3.1. Płatności obsługiwane są przez zewnętrzne bramki (np. BLIK, przelew, karta) poprzez zaufanych operatorów (Stripe).

3.2. Po zaksięgowaniu płatności, klient otrzymuje e-booka automatycznie na podany adres e-mail lub przez link do pobrania.

4. Zwroty i reklamacje

4.1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta – prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku treści cyfrowych, które zostały dostarczone za zgodą konsumenta.

4.2. Oznacza to, że po zakupie i pobraniu e-booka, nie ma możliwości zwrotu.

4.3. W przypadku problemów technicznych (np. brak pliku, błędny e-mail), klient proszony jest o kontakt na: gameflipuuh@gmail.com

5. Prawa autorskie

5.1. E-book jest chroniony prawem autorskim.

5.2. Zabrania się kopiowania, udostępniania i rozpowszechniania treści bez pisemnej zgody właściciela.

6. Odpowiedzialność

6.1. E-book ma charakter edukacyjny.

6.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania użytkownika ani za efekty finansowe wynikające z zastosowania opisanych metod.

6.3. Zysk nie jest gwarantowany – zależy od wielu czynników, w tym zaangażowania, wiedzy i sytuacji rynkowej.