Regulamin serwisu GameFlip.pl
1. Informacje ogólne
1.1. Właścicielem serwisu GameFlip.pl jest osoba fizyczna.
1.2. Strona sprzedaje produkt cyfrowy – e-book w formacie PDF dotyczący sprzedaży kont z grami.
1.3. Zakup produktu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Charakter produktu
2.1. Produkt oferowany na stronie to e-book w formie cyfrowej.
2.2. Nie jest to kurs ani szkolenie indywidualne.
2.3. Po zakupie użytkownik otrzymuje dostęp do pobrania e-booka w wersji elektronicznej.
3. Płatność i dostawa
3.1. Płatności obsługiwane są przez zewnętrzne bramki (np. BLIK, przelew, karta) poprzez zaufanych operatorów (Stripe).
3.2. Po zaksięgowaniu płatności, klient otrzymuje e-booka automatycznie na podany adres e-mail lub przez link do pobrania.
4. Zwroty i reklamacje
4.1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta – prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku treści cyfrowych, które zostały dostarczone za zgodą konsumenta.
4.2. Oznacza to, że po zakupie i pobraniu e-booka, nie ma możliwości zwrotu.
4.3. W przypadku problemów technicznych (np. brak pliku, błędny e-mail), klient proszony jest o kontakt na: gameflipuuh@gmail.com
5. Prawa autorskie
5.1. E-book jest chroniony prawem autorskim.
5.2. Zabrania się kopiowania, udostępniania i rozpowszechniania treści bez pisemnej zgody właściciela.
6. Odpowiedzialność
6.1. E-book ma charakter edukacyjny.
6.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania użytkownika ani za efekty finansowe wynikające z zastosowania opisanych metod.
6.3. Zysk nie jest gwarantowany – zależy od wielu czynników, w tym zaangażowania, wiedzy i sytuacji rynkowej.